شناسهٔ خبر: 60747474 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

رادان:

پلیس ضمن هوشمندی باید توامان مهربان و قاطع باشد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به لزوم هوشمندی نیروهای انتظامی گفت:این هوشمندی در نیروهای مسلح باید باشد که کجا مهربان و کجا قاطع باشد و این روحیه باید در نیروهای مسلح و به خصوص پلیس وجود داشته باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در مجتمع فرهنگی عمار قم افزود:‌ امروز پلیس در جمهوری اسلامی ایران جایگاه خوبی را بین مردم و مسئولان پیدا کرده‌است.

وی ابراز داشت: مدیر خدمتگزار باید آگاه باشد چه یادگاری برای مردمی که شایسته تکریم هستند به جا می‌گذارد و خدمت باید بی‌منت باشد تا مسوول در قیامت حسرت کارهای نکرده خود را نخورد و باید هر لباس خدمتی که در جمهوری اسلامی چه اداری، مجلس، لباس سربازی و لباس علم دنیا و آخرت است را از جنس خیر شاهد باشیم.

وی با اشاره به انتصاب فرمانده سابق نیروی انتظامی قم به فرماندهی پلیس خوزستان اظهار داشت: دشمنان به خوزستان طمع جدی دارند و خوزستان استانی است که دشمنان تلاش می‌کنند بین قومیت‌ها فاصله افکنی ایجاد کند.

رادان ادامه داد: باید فرمانده‌ای برای خوزستان انتخاب می‌شد که آن فضا را خوب بشناسد و اجرای ماموریت با اقتدار و توام با رحمت و مردم داری صورت گیرد و در نهایت سردار میرفیضی برای فرماندهی انتظامی خوزستان برگزیده شد.

وی گفت:‌ قم فضای معنوی بواسطه وجود حضرت معصومه(س) دارد و این استان فضای مسجد مقدس جمکران را داشته و یادگاری چون شهید زین الدین‌ها و خداکرم‌ها و یادبود ۱۹ دی به عنوان‌ بها خون و قیام را در خود دارد.

وی بیان کرد: قم آغوش خود را برای ترویج دین و میلیون‌ها زائر از ایران و تمام نقاط جهان باز کرده است و خدمت در قم با این ویژگی‌ها خدمت برجسته، شورآفرین و در خور ستایش خداوند است و هر کسی که در قم به خدمتگذاری به مردم و زائران مشغول باشد باید خدا را شکر کند.

رادان افزود: برخی استان ها برای ما خیلی مهم و برخی خیلی مهم تر هستند و قم جزو استان های خیلی مهم است.

وی اطهار داشت: فرمانده جدید انتظامی قم نسبت به‌ این‌ استان شناخت دارد چون پیش از این در قم خدمت کرده و سطوح مختلف مدیریت انتظامی را طی کرده است و کوله باری از تجربه و شناخت نسبت به جغرافیا و سلایق مختلف قم را دارد.

رادان تاکید کرد: در استان و شهر قم سلایق مختلف دارد و به برکت وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه مردمی از سرتاسر کشور در قم حضور دارند.

وی اظهار داشت: فرمانده پلیس قم ضمن تعامل با همه دستگاه ها وطیفه دارد استان و شهر قم را در برابر کسانی که نسبت به حقوق مردم تعرض می‌کند ناامن کرده و برای تکریم خانواده شهدا و جانبازان تلاش کند و معیشت پرسنل لحظه‌ای از دهنش دور نشود

برچسب‌ها:

نظر شما