شناسهٔ خبر: 60746036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتشار اخبار دروغ حادثه ۲۱ خرداد ایذه در رسانه‌های معاند+فیلم

دشمن با استفاده از شیوه فریب اخبار حادثه ۲۱ خرداد ایذه را برای مخاطب خود وارونه روایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، یکی از شیوه های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی ایران جنگ رسانه ای و استفاده از فضای مجازی می باشد

در این شیوه دشمن با استراتژی فریب مسائل کشورمان را براساس سیاست ها و برنامه های خود در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منعکس و با وارونه جلوه دادن اطلاعات اشتباه و دروغین به مخاطبان خود ارائه می کند.

 برخی افراد هم با استفاده از این اطلاعات دروغین با انتشار پیام های اشتباه در اصطلاح آب در آسیاب دشمن می ریزند و منجر به وقوع حوادث در جامعه می شوند .

مدافعان امنیت که شبانه روز در راه تامین امنیت مردم مجاهدت می کنند و همیشه حامی شهروندان بوده اند در تیر رس هجوم تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان قرار دارند و در حادثه بیست و یکم خرداد ماه امسال شهرستان ایذه که منجر به شهادت سرگرد محمد قنبری از مدافعان امنیت شد ، رسانه های معاند با استفاده از فضای مجازی با انتشار اخبار دروغین این حادثه را وارونه جلوه دادند .

افرادی که خود را حامی حقوق بشر و حامی شهروندان می دانند در برابر خبر شهادت این مدافع امنیت و فرزندانی که در داغ پدر به سوگ نشسته اند سکوت کرده اند . 

<div id="video-display-embed-code_9764811"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3883438/9764811?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما