شناسهٔ خبر: 60727483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

به همت هیات فوتبال آبادان:

مسابقات فوتبال لیگ جوانان زیر ۱۷ سال در آبادان برگزار می شود

رقابت‌های لیگ فوتبال در رده سنی جوانان زیر ۱۷ سال با حضور هشت تیم و در قالب ۲ گروه چهار تیمی همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان به همت هیات فوتبال شهرستان آبادان در این شهر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان؛ طی آئینی با حضور رئیس، دبیر، مسئول برگزاری مسابقات و دیگر مسئولان هیات فوتبال آبادان و تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ جوانان زیر ۱۷ سال پسر، نشست برنامه‌ریزی و قرعه‌کشی این دوره از مسابقات در محل دفتر این هیات برگزار شد و تیم ها حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

این دوره از رقابت‌ها با حضور هشت تیم و در قالب ۲ گروه چهار تیمی همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان برگزار می شود.

باشگاه‌های کیانوش اروند، عقاب، اتحاد و پدیده ۴ تیم گروه الف و باشگاه‌های مهرگان، هما گستر، یاران و ستاره آرتا تیم های گروه ب این دوره از مسابقات را تشکیل می دهند.

افتتاحیه و نخستین دیدار این دور از رقابت‌ها با برگزاری بازی دو تیم کیانوش اروند و پدیده از گروه الف روز (پنج‌شنبه ۸ تیرماه) همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان آغاز می شود.

شایان ذکر است؛ در این نشست مقرر شد باشگاه‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها نسبت به تکمیل ثبت نام و مدارک بازیکنان خود تا روز (یکشنبه ۴ تیرماه) و تحویل به هیات فوتبال آبادان اقدام نمایند.

ضمنا زمان و محل برگزاری مسابقات متعاقبا از طریق روابط عمومی و رسانه هیات فوتبال آبادان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

46

نظر شما