شناسهٔ خبر: 60699291 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته؛

ادعای وال استریت ژورنال درباره کمک چین در تولید پهپاد برای روسیه به ایران/ واکنش واشنگتن به سفر رئیسی به آمریکای لاتین/ تاکید تهران و باکو بر همکاری‌های نزدیک گمرکات دو کشور

ادعای وال استریت ژورنال درباره کمک چین در تولید پهپاد برای روسیه به ایران/ واکنش واشنگتن به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین/ تاکید تهران و باکو بر همکاری‌های نزدیک گمرکات دو کشور از جمله مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  روزنامه «وال‌استریت ژورنال» در گزارشی با تکرار برخی مواضع تکذیب‌شده مدعی شد چین به ایران برای تأمین هرچه سریع‌تر پهپادهای انتحاری مورد استفاده روسیه به ایران کمک می‌کند.

-  «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به سفر «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران به آمریکای لاتین، گفت که ما به کشورهای منطقه نمی‌گوییم با چه کسی معاشرت کنند.

- «سید عباس موسوی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو امروز با «شاهین باقراف»، رئیس جدید کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

- «نیکولاس مادورو»، رئیس‌جمهور ونزوئلا در کاخ ریاست جمهوری این کشور، به‌‌شکل رسمی از «سید ابراهیم رئیسی» که در رأس هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به ونزوئلا سفر کرده است، استقبال کرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما