شناسهٔ خبر: 60665509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس راهداری الموت:

بارش‌های شدید 45 میلیارد به راه‌های الموت خسارت وارد کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت گفت: براساس برآورد اولیه صورت گرفته که به مدیریت بحران هم اعلام شد، بارش‌های رگباری هفته گذشته در الموت غربی 45 میلیارد تومان به راه‌ها و ابنیه فنی مرتبط به آن آسیب وارد کرد.

صاحب‌خبر -

مهدی رشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: بارش‌های شدید و رگباری هفته گذشته به راه‌های روستاهای دهدوشاب، قسطین ناحیه، پرچکوه،  پررود، روح آباد، تلاتر، فشک و رشک به همراه دو روستای دیگر آسیب وارد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت ادامه داد: در این رینگ 40 کیلومتر از محورها به علت ریزش سیلاب به داخل راه آسیب دیده، همچنین سه پل دهدوشاب و فشک و پررود دچار آسیب شده و آب‌شستگی پی و خرابی دستک پل‌ها را هم شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: 6 مورد از آب‌روهایی که در مسیر سیلاب بودند هم دچار آسیب شدند.

این مسئول ادامه داد: پس از ساعات اولیه حادثه، عوامل راهداری به محل اعزام شده و بازگشایی مسیرها برای تردد انجام شد؛ اما بازسازی ابنیه به اعتبار نیاز دارد که برآورد صورت گرفته و به اداره ابنیه و ستاد بحران اعلام شده و پس از تامین اعتبار بازسازی انجام می‌شود.

رشوند گفت: البته راه‌ها بخش کمی از خسارات را به خود اختصاص داده و عمده آسیب به مزارع و باغاتی که در مجاورت راه‌ها بوده وارد شده است.

نظر شما