شناسهٔ خبر: 60638111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یاداشت؛

دست پلید دشمنان ملت، از آستین داعش گونه هتاکان به مقدسات بیرون زد

تلنگری که باید به خواب رفتگان را به فکر فرو برد که دشمن، دشمن است و امروز عاجز در برابر اسلام ناب محمدی و ایران قوی، هتک حرمت به مقدسات ملت را با دستان خیانتکار ایادی فریب خورده بر باطن غیرانسانی و خیانتکار خود صحه می گذارند.

صاحب‌خبر -

“عظیم پیرانی”، فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: عمق دشمنی دشمنان ملت ایران اسلامی، بار دیگر در به آتش کشاندن بقاع متبرکه سید یوسف(ع) و سید حبیب(ع) عیان شد و دستان جنایتکار و خیانتکار دشمنان فرهنگ و دین این مرز و بوم از آستین جنایتکار و ددمنشانه اشان بیرون زد. 

خبری با تصاویری ناراحت کننده و منزجر کننده که رگ غیرت هر فرد ایرانی و ایلامی را به جوش می آورد، تصاویری از هتک حرمت نه به آستان یک بقعه متبرکه، بلکه هتک حرمت تمام مقدسات یک ملت و سرزمین است. 

مردمانی که سال های سال است با تمام وجود از مقدسات و نمادهای دینی خود در برابر دشمنان این خاک دفاع کرده و جان خود را در راه دفاع از تمامیت ارضی و دینی و اسلامی خود فدا کرده و می کنند. 

توهین و آتش زدن مقدسات در هر دینی و مسلکی، عملی نکوهیده و بسیار دردآور و رنج آور است که دل انسان های آزاده و آزادیخواه را به هر رنگ و زبانی به به درد می آورد. 

ایادی دشمن که دست به این عمل وقیحانه زده اند، از عمق تفکر منحط و غیر انسانی که نیابت آنرا بر عهده دارند پرده برداشتند، چهره خود را نمایان کردند و نشان دادند که در رسیدن به اهداف شوم خود، از هیچ چیزی حتی مقدسات یک ملت نمی‌گذرند. 

دشمنان این مرز و بوم که با شبیخون فرهنگی و با تمام ابزار و امکانات از شبکه های ماهواره ای گرفته تا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، استحاله فرهنگی فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را در پیش گرفته اند، با حمله به نمادهای این فرهنگ غنی و با فریب و تبلیغ رسانه ای، به دنبال کم رنگ کردن ارزش های دینی و اسلامی بوده و هستند. 

آنان تاب ایران قوی و پیش رفت ملت ایران اسلامی را ندارند، در مسلک ماکیاولیستی آنان، هدف وسیله را توجیه می کند و برای نیل به اهداف خود از هر جنایتی فروگذار نیستند و نخواهند بود. 

مردمان ایلام به ویژه مردمان شهید پرور و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شهرستان های آبدانان و دهلران که بقاع این امامزادگان، ملجاء و‌ مأوای آنان بوده است، به طور قطع در برابر این هتک حرمت به مقدسات و آتش زدن قرآن ها، سکوت را جایز ندانسته و خواستار شناسایی عوامل این عمل جنایتکارانه و برخورد قاطع و اشد مجازات برای آنان هستند. 

بی شک دشمنان این مرز و بوم و عاملان این جنایت بدانند که مردم غیور ایلام تاب این هتک حرمت را نداشته و با تمام وجود از آنان اعلام انزجار خواهند کرد. از مسولان مربوطه درخواست می شود ضمن پیگیری قاطعانه در تسریع در شناسایی این عمل جناتکارانه، مرهمی بر دلهای زخم دیده مردمان عاشق و دوستدار اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم باشند.

نظر شما