شناسهٔ خبر: 60605315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تخریب ۶ واحد مسکونی و ۸۰ سردهنه بر اثر سیلاب عصر امروز در مازندران

بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب عصر امروز ۶ واحد مسکونی و ۸۰ سردهنه کشاورزی در شهرستان آمل و سوادکوه تخریب شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه از دیشب شاهد بارش های رگبار ی و جاری شدن روان آب و طغیان برخی رودخانه های استان بودیم ،گفت: بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب عصر امروز در بخش های از بلده نور و بخش های از شهرستان سوادکوه در محدوده گزنگ روستای گزنه ۴ واحد مسکونی و در شهرستان سوادکوه ۲ واحد مسکونی و ۸۰ سردهنه کشاورزی تخریب شد .

حسینعلی محمدی افزود: هم اکنون یگان های امدادی ، نیروهای مردمی و بسیج و بخشداری و فرمانداری ها در حال امدادرسانی به خسارت دیدگان هستند.

او گفت: بارش باران سیل آسا شامگاه دیروز منجر به انسداد بیش از ۲۱ راه روستایی و طغیان تعدادی از رودخانه‌ها به دلیل بالا آمدن حجم آب و خسارت به سردهنه اراضی کشاورزی شد که اکثر راههای روستایی با تلاش راهداران بازگشایی شد.

محمدی تاکید کرد : با وقوع سیلاب محلی عصر امروز احتمال مسدود شدن راههای روستایی استان در مناطق سیل زده وجود دارد .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد : بر اساس پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا روز جمعه در استان باقی خواهند ماند.

حسینعلی محمدی افزود: بالا آمدن سطح آب رودخانه ها ، مسیل ها ، جاری شدن روان آب ها ، وقوع سیلاب های محلی از پیامدهای این سامانه بارشی است .

او گفت: در این مدت شهروندان و دامداران از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران درباره وقوع سیلاب های محلی امشب و فردا در ارتفاعات و مناطق کوهستانی کیاسر و سوادکوه و بلده نور هشدار داد .

نظر شما