شناسهٔ خبر: 60579050 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

­تشکیل کمیته‌های تخصصی ترافیکی در شرق تهران

شهرداری منطقه ۱۳ تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی ترافیکی اعم از کمیته ایمنی و برخورد با تخلفات، اصلاح هندسی، حمل و نقل عمومی و شبکه معابر در این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: با توجه به اهمیت شبکه‌های عبوری، ساماندهی و شناخت شبکه‌های ارتباطی شهری یک ضرورت محسوب می‌شود و در این خصوص کمیته‌های تخصصی حوزه حمل و نقل و ترافیک به صورت مستمر تشکیل شد و طرح‌های ترافیکی پیگیری می‌شود.

محمد هادی علی احمدی افزود: در کمیته ایمنی که بمنظور افزایش ضریب ایمنی معابر منطقه ۱۳ و کاهش تصادفات تشکیل شده است ۴۷ طرح ارائه و مصوب شده و هم اکنون درحال اجراست.

شهردار منطقه ۱۳ درخصوص تشکیل کمیته شبکه معابر به عنوان دیگر اولویت حوزه حمل و نقل ترافیک گفت: در این کمیته سه طرح شامل امکان سنجی انتقال چراغ زماندار هوشمند از تقاطع معابر سی متری نیروهوایی خیابان سربی به تقاطع خیابان سی متری نیروهوایی با مسیل براری و بازگشایی پل بهشتی، امکان سنجی تغییر کاربری اراضی فرودگاه دوشان تپه و امکان سنجی تغییر کاربری مجموعه جنگ افزار سازی (ساصد) مطرح و پیگیری شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ هم گفت: مسقف سازی پایانه شهید کلاهدوز در کمیته حمل و نقل عمومی نیز مطرح شد که مرحله همسطح سازی آن به اتمام رسیده و ساخت سقف پایانه نیز در حال اتمام است. 

به گفته سید امیر سید هنجن، سه طرح هندسی شامل بازگشایی دوربرگردان شرق به شرق خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی، طرح هندسی تقاطع خیابان پیروزی - خیابان شهید اسپندی و همچنین احداث پایانه شهید کلاهدوز در کمیته اصلاح هندسی مطرح شد که درباره این موضوع دو طرح اجرایی شده و یک طرح نیز در دست مطالعات تکمیلی است.

نظر شما