شناسهٔ خبر: 6057674 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس حمله کماندوهای دریایی تل‌آویو به ناوگان آزادی را محکوم کرد

حماس حمله نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی به یکی از کشتی‌های ناوگان «آزادی ۳» را محکوم و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سامی ابوزهری» سخنگوی جنبش حماس حمله بامداد امروز (دوشنبه) نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به کشتی سوئدی «ماریان» وابسته به ناوگان آزادی 3 در نزدیکی سواحل غزه را محکوم کرد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «الیوم السابع»، ابوزهری در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: این موضوع که رژیم صهیونیستی همبستگان با نوار غزه را از یکی از کشتی‌های تابع ناوگان آزادی 3 می‌دزدد و مانع از رسیدن این کشتی به نوار غزه می‌شود، نقض آشکار قوانین بین‌المللی و اصرار بر ادامه محاصره غزه است همانگونه که نشانی از عربده کشی اسرائیلی است.

ابوزهری در ادامه از «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل و جامعه بین‌الملل خواست از سکوت خود خارج شود و مسئولیت خود در این زمینه را بپذیرد.

وی افزود پیام ناوگان آزادی رسید و این کشتی موفق شد جنایت محاصره غزه را رسوا کند و رژیم اشغالگر را در برابر جهانیان رسوا کند.

بامداد امروز کماندوهای نیروی دریایی رژیم صهیونیستی کشتی ماریان را در حالی که به شعاع 120 کیلومتری از نوار غزه رسیده بود، متوقف و به بندر اسدود منتقل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما