شناسهٔ خبر: 60573887 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشگاه هنرهای قرآنی الرحمن

­با اعلام دبیرخانه نمایشگاه هنرهای قرآنی الرحمن، مهلت ارسال آثار در این نمایشگاه تا نهم تیر تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در اطلاعیه دبیرخانه نمایشگاه هنرهای قرآنی آمده است: با توجه به استقبال و درخواست‌های مکرر هنرمندان مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در نمایشگاه هنرهای قرآنی الرحمن به اطلاع می‌رساند زمان ارسال آثار تا نهم تیر­ مصادف با عید سعید غدیر تمدید شد و موضوع نمایشگاه، تدبر در سوره مبارکه الرحمن است.

بنا به این گزارش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی، با هدف استفاده از زبان هنر برای دستیابی به اهداف خود در جهت تقویت مناسبات و تعاملات هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی میان دانشگاهیان و نخبگان، با محوریت قرآن کریم، فراخوان نمایشگاه هنرهای قرآنی «الرحمن» را منتشر کرد.

نقاشی، تصویرسازی، خوشنویسی، نقاشی خط، تایپوگرافی و صنایع‌دستی رشته‌های هنری این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد. هنرمندان در ابتدا باید تصویر با کیفیت آثار خود را در سامانه بارگذاری کرده و در صورت تایید، اصل اثر خود را تحویل دبیر خانه بدهند. همچنین در رشته‌های تصویرسازی دیجیتال و تایپوگرافی پس از تائید اثر توسط هیئت داوران، هنرمند باید اثر خود را پرینت گرفته و به صورت شاسی یا قاب شده تحویل دبیرخانه دهد.

هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر برای شرکت درنمایشگاه ارائه کند و به همه شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی اعطاء می‌‌شود. هزینه شرکت در نمایشگاه رایگان است و ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه به منزله پذیرش مقررات نمایشگاه است. تصمیم درباره مسائل پیش‌بینی نشده برعهده شورای برگزاری است و به اطلاع هنرمندان خواهد رسید. ارسال آثار فقط از طریق سامانه reg.isqa.ir است و آثاری که از طرق دیگر ارسال شوند به مرحله داوری راه پیدا نخواهند کرد.

نظر شما