شناسهٔ خبر: 60568656 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طبق اطلاعات دوربین های تردد شمار؛

افزایش بیش از ۱۷ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۶ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری در روز دوشنبه، نسبت به روز قبل ۱۷/۲ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مرکز مدیریت راه‌های کشور، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.
در شبانه روز گذشته، سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰/۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
آزادراه تهران- کرج در استان البرز با ۲۵۱ هزار و ۳۳۵ تردد و آزادراه کرج - تهران با ۲۴۵ هزار و ۹۷۹ تردد، شلوغ‌ترین راه‌های کشور بودند.
آزادراه قزوین- کرج با ۲۲۲ هزار و ۶۶، آزادراه کرج - قزوین با ۲۱۷ هزار و ۵۵۹، آزادراه قم - تهران با ۱۴۸ هزار و ۱۰۴، آزادراه زنجان - قزوین با ۱۳۶ هزار و ۸۲۷، آزادراه قزوین - آبیک با ۱۳۵ هزار و ۶۳۶، آزادراه ساوه - تهران با ۱۲۲ هزار و ۲۹۶ و محور‌های شهریار - تهران با ۱۲۱ هزار و ۷۶۹ و آزادراه پردیس - تهران با ۱۲۱ هزار و ۴۸۵ تردد در رده‌های بعدی پرتردد‌ترین محور‌های کشور بودند.

نظر شما