شناسهٔ خبر: 60459605 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش تردد در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر

تردد در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر امسال افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد؛ مدیر پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر گفت: در دو ماه  گذشته تردد در این پایانه مرزی ۲۱ درصد افزایش داشته است.

محمد رضایی افزود: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه  سالجاری بالغ بر ۱۳ هزار دستگاه ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد رشد دارد.

 رضایی اظهار کرد: با توجه به افزایش خدمات در محوطه های تخلیه بارگیری  ورودی خودرو های عراقی از ۲۲۰ دستگاه به ۳۸۰  و ورودی خودرو های ایرانی به محوطه تخلیه بارگیری از ۲۰۰ دستگاه به ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در مدت زمان ذکر شده یکهزار و ۶۳ دستگاه ناوگان مسافری از مرز تمرچین خارج و یکهزار و  ۶۵ مورد وارد کشورشده  که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش داشته است.

مدیرپایانه مرزی تمرچین پیرانشهر، در خصوص تردد مسافرین در دو ماه گذشته از این پایانه مرزی اضافه کرد: پایانه مرزی تمرچین یکی از پر ترددترین مرزهای استان در نوروز امسال بود و تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۷۶ نفر مسافر در این مدت از این پایانه مرزی تردد کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد افزایش داشته است.

نظر شما