شناسهٔ خبر: 60461213 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۳ هزار ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیر پایانه مرز تمرچین از تردد ۱۳ هزار ناوگان باری تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری از این پایانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش ۲۱ درصدی تردد در پایانه مرزی تمرچین در ۲ ماهه گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بالغ بر ۱۳ هزار دستگاه ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش خدمات در محوطه‌های تخلیه بارگیری ورودی خودروهای عراقی از ۲۲۰ دستگاه به ۳۸۰ و ورودی خودروهای ایرانی به محوطه تخلیه بارگیری از ۲۰۰ دستگاه به ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است.

رضایی خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده ۱۰۶ عدد ناوگان مسافری از مرز تمرچین خارج و ۱۰۶۵ مورد وارد کشورمان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶ درصدی داشته است.

وی در خصوص تردد مسافرین از طریق پایانه مرزی تمرچین در ۲ ماهه سال جاری نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه مرزی تمرچین یکی از پر ترددترین مرزهای استان در نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۷۶ نفر مسافر در این مدت از این پایانه مرزی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۶۷ درصدی تردد مسافر بوده‌ایم.

برچسب‌ها:

نظر شما