شناسهٔ خبر: 603907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

روز قدس، لبیک به فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: روز قدس، روز لبیک به فریاد دادخواهی مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ˈسید مهدی قریشیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرشور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز قدس، قوت قلبی به مردم مظلوم غزه و خطری برای اسرائیل جنایتکار است.

وی اظهار کرد: امروز فریاد انزجار از اسرائیل غاصب نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طنین انداز شده است و تمام عدالت خواهان به نشانه حمایت از فلسطین، فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: این حضور ثابت می کند و به ملت فلسطین می گوید تنها نیستند و عدالت خواهان جهان پشتیبان آنها هستند و به اسرائیل غاصب هشدار می دهد دیگر گنبد آهنین تو تاب مقاومت ندارد.

وی افزود: صف های به هم پیوسته و مشت های گره خورده در روز جهانی قدس، هر کدام گلوله ای است بر قلب اسرائیل و بدون تردید سرانجام پرچم اسرائیل غاصب بر زمین خواهد افتاد.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس نشان می دهد اسرائیل جنایتکار علیرغم تلاش هایی که برای مخدوش کردن چهره اسلام کرده و با تشویق گروههای تکفیری در کشورهای مسلمان دست به جنایات بی شماری زد اما نتوانست ذهن آزادیخواهان جهان را تغییر دهد و روز به روز منفورتر شد.

وی یادآور شد: موج اعتراضات در جهان علیه جنایات اسرائیل نشان می دهد دیگر نفس هایش به شماره افتاده و به همین خاطر برای حفظ خود دست و پا می زند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: نابودی نسل مسلمانان از برنامه های اصلی اسرائیل غاصب است اما این رویای او هرگز تعبیر نخواهد شد چرا که موج اسلام خواهی و مبارزه با جلادان در جهان شدت گرفته و هر روز پررنگتر می شود.

8135/581/ 1495

نظر شما