شناسهٔ خبر: 595691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

روز قدس زنگ هشدار رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس زنگ هشدار مسلمانان برای رژیم صهیونستی است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین امروز مورد هجوم بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته شده و آنان بی هیچ واهمه‌ای همچنان دست به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع می‌زنند و این در حالی است که هیچ دولتی برای حمایت از این مردم اقدامی نکرده است.

وی افزود: استکبار جهانی و غرب نه تنها از مردم فلسطین دفاع نمی‌کنند بلکه حمله ارتش جنایتکار رژیم اشغالگر قدس را مشروع عنوان کرده و از آن حمایت می‌کنند.

قریشی به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مسلمانان مورد محاصره و حمله استکبار و اشغالگران قرار گرفتند لذا باید همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی در کنار هم در سراسر جهان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده و فریاد «مرگ بر اسرائیل» را به گوش این رژیم غاصب برسانند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری بر وحدت مسلمانان تاکید کرد و گفت: همه مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی زیر پرچم قرآن و کلام پیامبر(ص) جمع شوند و تا حمایت خود را از هر ملتی که مورد ظلم و کشتار قرار گرفته اعلام کنند.

وی به مقاومت رزمندگان فلسطینی اشاره کرد و افزود: این مقاومتی که مردم فلسطین و رزمندگان آن در مقابل حملات رژیم صهیونیستی از خود نشان می‌دهند سبب سربلندی همه مسلمانان جهان است.

قریشی ادامه داد: رژیم جنایتکار در طول 70 سال محاصره غزه و فلسطین در هر زمانی که اراده کرده ملت فلسطین را مورد حمله قرار داده است ولی اکنون ملت فلسطین در نبرد نابرابر حرفی برای گفتن دارند و دیگر زیر بار زور این رژیم غاصب جنایتکار نمی‌روند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و یادآور شد: امروز باید جهان اسلام خصوصا ملت ایران با اتحاد و همدلی با حضور در روز قدس به پیام رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری لبیک گفته و از مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت کرده و با حضور خود عرصه برای رژیم اشغالگر قدس تنگ کنند.

انتهای پیام/61003/ی30/ث3001

نظر شما