شناسهٔ خبر: 60387863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پورمحمدی:

باید با وحدت ملی و امیدبخشی جلوی نقشه‌های دشمن را بگیریم

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، گفت: امام خمینی یک عنصر با حرکت تشکیلاتی و سازمانی بود و ما کار تشکیلاتی را خوب بها ندادیم، و باید این نگاه را از ایشان بیاموزیم و با وحدت ملی و امید بخشی بتوانیم جلوی نقشه های دشمن را بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی قهرمانان ملت ایران در فتح خرمشهر گفت: درود باید بفرستیم به روح همه شهیدان انقلاب از شهدای موتلفه تا شهدای جنگ و علی الخصوص امام شهیدان که تاریخ سازی و ملت سازی کرد.

پورمحمدی با خواندن روایتی از امام علی گفت:  کسانی که امر خداوند را زنده نگاه می دارند جایگاه بزرگی در نزد خداوند دارند و آن هایی که می روند و یاد می گیرند کلام ما را و به مردم می آموزند بسیار جایگاه بلند مرتبه ای دارند و اگر مردم شیرینی کلام ما را بچشند از ما پیروی می کنند.

وی افزود : از آن بزرگوارانی که احیا کلام ائمه کردند امام خمینی است و شهدای موتلفه و‌شهدای جنگ هستند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: شخصیت امام  هم در زمان های مختلف در حال رشد و کمال بوده، امام ۴۲ با امام سال ۵۷ و امام سال ۶۷ متفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: امام ایستا نبود هم در تفکر و هم در راهنمایی و هم در فقه در حال رویش بود و ما باید افسوس بخوریم که نتوانستم رشدی که امام پایه گذاری کرد را به خوبی درک کنیم.

پورمحمدی در پایان گفت: امام خمینی یک عنصر با حرکت تشکیلاتی و سازمانی بود و ما کار تشکیلاتی را خوب بها ندادیم، و باید این نگاه را از ایشان بیاموزیم و با وحدت ملی و امید بخشی بتوانیم جلوی نقشه های دشمن را بگیریم.

نظر شما