شناسهٔ خبر: 59736231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

ارتش اجازه تجاوز هیچ دشمنی را به کشور نمی‌دهد

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: امروز ارتش با چهار ناوگروه ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد، تمام مرزها رصد می‌شود و هیچ دشمنی امکان تعدی و تجاوز به مرزها را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر حسین محمد شفیعی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسب روز ارتش در قزوین برگزار شد، گفت: 29 فروردین ماه با حمایت امام خمینی (ره) به عنوان روز ارتش معرفی شد و همین موضوع ضمن تقویت روحیه نیروهای ارتش، اعتماد مردم را هم به همراه داشت و اکنون هم راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان ادامه داد: از زمان شکل گیری انقلاب تاکنون ارتش، وظیفه خود را به درستی انجام داده و در زمان دفاع مقدس هم پاسخ اعتماد امام را داده و تجربه‌ای بزرگ و پیروزهایی پرافتخار را به دست آورد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد: همچنین ارتش با عملی کردن شعار ارتش فدای ملت در زمان حوادث غیر مترقبه مانند کرونا هم به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و در کنار مردم بود.

وی تاکید کرد: ارتش با اقتدار و شجاعت در راستای صیانت از مرزها و حفظ امنیت آماده جانفشانی است و اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

شفیعی بیان کرد: در حوزه ساخت و باز تولید تجهیزات نظامی هم پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که وابستگی به خارج نداریم و به خودکفایی رسیده‌ایم.

نظر شما