شناسهٔ خبر: 60298203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در آذربایجان غربی اجرا می‌شود؛

۴۱ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از اجرای ۴۱عنوان برنامه و ۲ هزار و ۷۰۰ ریز برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جلیل وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر پرداخت و گفت: این تعداد برنامه‌ توسط دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح اجرایی خواهند شد.

وی افزود: فضا سازی محیطی مکان ادارات و همچنین در سطح شهرها با هدف آشنایی نسل جوان با عملیات فتح خرمشهر نیز انجام می‌شود.

وحیدی اظهار کرد: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در استان، انتشار بیانیه ادارات و سازمان‌ها با موضوع آزاد سازی خرمشهر در رسانه‌ها، تبلیغات رسانه‌ای در فضایی مجازی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی سپاه  و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها،  برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان، هماهنگی با ائمه جمعه جهت تبیین عملیات آزاد سازی خرمشهر از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع استان خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان این عملیات غرور آفرین توسط ادارات و نیروهای مسلح نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب فاتحان خرمشهر، تولید ده‌ها اثر هنری شامل موشن گرافیک، اندروید، عکس نوشت و کلیپ از عملیات فتح خرمشهر نیز به مناسبت این روز انجام می‌شود. روایت‌گری پیشکسوتان دفاع مقدس نیز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرایی خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سهم آذربایجان غربی از آزاد سازی خرمشهر را ۱۰۹ شهید و ۷۸ جانباز عنوان کرد و گفت:اولین گردانی که وارد خرمشهر شد به فرماندهی حمید باکری بود که این افتخار بزرگی برای استان ما است.

نظر شما