شناسهٔ خبر: 60236679 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌وگو با ایبنا؛

نمایشگاه کتاب به یک نهاد فرهنگی تبدیل شده است

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب به یک نهاد فرهنگی تبدیل شده است گفت: حضور مردم با هر گرایشی در نمایشگاه کتاب نشان از علاقه‌مندی مردم ایران به کتاب دارد.

صاحب‌خبر -
سیدعباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با بیان اینکه نمایشگاه کتاب به یک نهاد فرهنگی تبدیل شده است، گفت: این نمایشگاه مجموعه‌ای است که مردم کشور را از هر گرایش، سلیقه و مرامی که هستند در یک جا و یک محیط کاملا فرهنگی گرد هم می‌آورد.

وی ادامه داد: حضور مردم ایران در نمایشگاه کتاب نشان می‌دهد مردم با هر گرایشی که باشند؛ به فرهنگ و کتاب علاقه‌مند هستند.

عراقچی با اشاره به حضور پرشور مردم در نمایشگاه کتاب گفت: دیدن این صحنه‌های بسیار خوب ما را نسبت به آینده، فرهنگ و علم در کشور امیدوار می‌کند و  بسیار از گردانندگان این نمایشگاه تشکر می‌کنم.

عراقچی درباره شعار نمایشگاه کتاب با بیان اینکه مسیر کشور رو به رشد و پیشرفت است، بیان کرد: آینده ایران، آینده امیدبخشی است، به شرط اینکه از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی که در کشور وجود دارد استفاده کنیم.

 به گزارش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

نظر شما