شناسهٔ خبر: 60122819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بمناسبت هفته بسیج سازندگی

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی سه در سراسر کشور

مسئول بسیج سازندگی کشور در ساری:بمناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی سه بمدت ۱۰ روز در سراسر کشور اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسئول بسیج سازندگی کشور به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سومین رزمایش جهادگران فاطمی به نیابت از شهدای خانطومان در ساری با اشاره به تاسیس بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ به فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: بسیج سازندگی برای ساماندهی و سازماندهی جوانان گام دوم انقلاب تشکیل و راه اندازی شد.


سردار محمد زهرایی به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی یک و دو در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: امسال رزمایش جهادگران فاطمی سه با میل و انگیزه استان‌ها، در سه مقطع زمانی برگزار می‌شود.


او با بیان اینکه در سومین دوره رزمایش جهادگران فاطمی ۱۴ هزار گروه جهادی در هزار نقطه محروم و دور افتاده روستایی و شهری کشور به مردم خدمات رسانی می‌کنند، گفت: در این رزمایش ۱۵۰ هزار جهادگر بمدت ۱۰ روز در مناطق محروم به خدمات رسانی می‌پردازند.


مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه نیازمندی‌های مردم شناسایی و هماهنگی برای رفع آن انجام شده است، افزود: این خدمات در تمام سال از جمله نوروز و ماه رمضان ادامه دارد.


سردار زهرایی ادامه داد: استان مازندران نمونه و الگوی رزمایش جهادگران فاطمی در کشور است.


او با اشاره به همگرایی بین سپاه، مردم و دولت سبب شده طرح‌های خوبی در استان اجرا شود، گفت: در پی آن هستیم تا اقداماتی شبیه مازندران را در کشور اجرا کنیم

نظر شما