شناسهٔ خبر: 60114043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج سازندگی اعلام کرد؛

محرومیت زدایی جهادگران فاطمی در ۱۰۰۰ نقطه محروم کشور

ساری- مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: ۱۴ هزار گروه جهادی با ۱۵۰ هزار نفر در سومین رزمایش جهادگران فاطمی برای رفع محرومیت های هزار نقطه محروم در کشور خدمات رسانی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح چهارشنبه در حاشیه سومین رزمایش جهادگران فاطمی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در کشور برگزار شد.

وی با اظهار اینکه رزمایش سال قبل مورد استقبال قرار گرفته است، افزود: در این رزمایش ۱۴ هزار گروه جهادی ب ا ۱۵۰ هزار نفر در هزار نقطه محروم ۱۲ خدمت را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نیازمندی‌های مردم شناسایی و هماهنگی برای رفع آن انجام شده است، افزود: این خدمات در تمام طول سال از جمله نوروز و ماه رمضان ادامه دارد.

سردار زهرایی با بیان اینکه مازندران در محرومیت زدایی و فنی در کشور برتر است، افزود: همچنین در حمایت از گروه‌های جهادی نیز رتبه اول را دارد و در مجموع بسیج سازندگی استان جزو استان‌های برتر است.

وی با اشاره به همگرایی بین سپاه، مردم و دولت سبب شده طرح‌های خوبی در استان اجرا شود، گفت: در پی آن هستیم تا اقداماتی شبیه مازندران را در کشور اجرا کنیم .۴

نظر شما