شناسهٔ خبر: 6012276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با فارس:

قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در راستای حمایت از دولت در مذاکرات است/ تأکید بر لغو یکباره تحریم‌ها به هنگام آغاز اجرای توافق هسته‌ای

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در راستای حمایت از دولت در مذاکرات به تصویب رسیده و آنچه مورد تأکید ملت ایران است لغو یکباره تحریم‌ها همزمان با آغاز اجرای توافق هسته‌ای است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای گفت: همانطور که در این قانون تصریح شده تحریم‌ها در روز اول اجرای توافق هسته‌ای باید به صورت یکجا لغو شود و همزمانی اجرای تعهدات ایران و لغو توافق مورد تأکید ماست.

وی افزود:‌ما هرگز اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را به آژانس نخواهیم داد و بدیهی است که دانشمندان هسته‌ای ما باید از هرگونه دسترسی توسط آژانس مصون باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تصویب این قانون در راستای حمایت از دولت در مذاکرات هسته‌ای در مجلس انجام شده و دست تیم مذاکره کننده را باز می‌گذارد تا با قدرت بیشتری پای میز مذاکره حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران پس از تصویب با رأی قاطع نمایندگان در مجلس چهارشنبه هفته گذشته از سوی شورای نگهبان مغایر با شرع و قانون اساسی دانسته نشد و به تأیید این شورا رسیده و به قانون تبدیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما