شناسهٔ خبر: 6060073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سلیمانی در گفت‌وگو با فارس:

روح حاکم بر قانون حفظ دستاورد هسته‌ای حمایت از مذاکره‌کنندگان برای حصول توافق خوب است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: روح حاکم بر قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، حمایت از مذاکره‌کنندگان برای رسیدن به یک توافق خوب است.

صاحب‌خبر -

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ابلاغ قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، گفت: برخی‌ها سعی داشتند تا مجلس به بحث هسته‌ای وارد نشود که این ظلم به مجلس بود که مجلس دور زده شود.

وی افزود: مجلس در مصوبه خود خواستار حضور فعال خود در بحث هسته‌ای شد تا بر این امر نظارت داشته باشد و مسائل را دنبال کند و به دولت برای یک توافق خوب کمک کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: روح حاکم بر قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای روح حمایت از مذاکره کنندگان برای رسیدن به یک توافق خوب است تا طرف مذاکره کننده فکر نکند که دولت و تیم مذاکره کننده در مذاکرات تنها هستند آنها امروز متوجه هستند که دولت مجلس، رهبر انقلاب و حتی قوه قضائیه بصورت یکپارچه به دنبال یک توافق بسیار خوب هستند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: وقتی صحبت از توافق خوب مطرح می‌شود بحث خطوط قرمز نیز مطرح است. رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران نظام برخی از این خطوط قرمز را صراحتاً اعلام کردند و این اعمال نشان داد که مصوبه مجلس همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در بحث رسیدن به یک توافق خوب با رعایت خطوط قرمز ما شاهد وحدت بین اقشار مختلف جامعه هستیم و امیدواریم تا با حمایت از تیم مذاکره کننده این امر محقق شود و توافقی در خور شأن ملت ایران به امضاء برسد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: اگر خدایی نخواسته در توافق از خطوط قرمز عبور شود برای ملت ما خسارات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را به دنبال دارد و این امر نیازمند مقاومت و پایداری است که ملت ایران و مسئولان جمهوری اسلامی محکم ایستاده و جانانه از منافع ملی دفاع کنند تا با عنایت پروردگار یک توافق خوب نصیب ملت ایران شود.

انتهای پیام/

نظر شما