شناسهٔ خبر: 60107127 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنگوی حماس: جنایات اشغالگران بدون پاسخ نخواهد ماند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد مردم ما ومقاومت جنایات اشغالگران را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و مقاومت تا زمان بیرون راندن کامل اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد مردم ما ومقاومت جنایات اشغالگران را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و مقاومت تا زمان بیرون راندن کامل اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اینترنتی شهاب، محمد حماده در این باره گفت: «ما به مقاومت خود اعتماد داریم و مردم فلسطین در کرانه باختری در پاسخ به جنایات اشغالگران پیامی قوی به آن‌ها خواهند فرستاد».
وی افزود: به روح شهید «طارق عز الدین» درود می‌فرستیم و می‌گوییم که روح مجاهد نستوه شهید طارق عز الدین قرین رحمت الهی باد، زیرا او آروزی شهادت داشت.
طارق عزالدین فرمانده شهید در این مسیر گام نهاد و مطمئن هستیم که پشت سر او مردانی هستند که می‌توانند به اشغالگران پاسخ دهند و آن‌ها را زمین گیر کنند.
در جریان تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۳ نفر به شهادت رسیدند که در بین آن‌ها ۴ کودک و ۴ زن به چشم می‌خورد و همچنین و ۲۰ شهروند فلسطینی از جمله ۳ کودک و ۷ زن زخمی شدند و سه تن از فرماندهان گردان قدس هم ترور شدند. جنبش حماس رژیم اشغالگر صهیونیست ودولت افراطی فاشیست را مسئول کامل این جنایت زشت و پیامد‌های خطرناک آن دانست.
حماس تاکید کرد: جنایات اشغالگران و تروریسم فزاینده آن‌ها ضد مردم فلسطین در نوار غزه، تمام کرانه باختری، قدس، مسجد الاقصی و داخل سرزمین‌های اشغالی، تاوان و بهای سنگینی برای آن‌ها در پی خواهد داشت و آن‌ها را به امنیت واهی نخواهد رساند.
جنبش حماس در ادامه این مطلب افزود: اشغالگران نمی‌توانند به اهداف ونقشه‌های تجاوزکارانه خود دست یابند، بلکه وحدت ومقاومت دلیرانه مردم ما را در همه عرصه‌های داخلی وخارجی افزایش خواهد داد وهمچنین عزم راسخ آن‌ها را برای ادامه پایداری، مبارزه وپایبندی به حقوق واصول تا بیرون راندن اشغالگران و نابودی آن‌ها بیشتر خواهد کرد.
جنبش حماس همچنین شهادت «جهاد الغنام»، «خلیل البهتینی» و «طارق عز الدین» وتعدادی از مردم فلسطین را که اغلب آن‌ها از زنان و کودکان بودند و در تجاوز بزدلانه امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

نظر شما