شناسهٔ خبر: 60090711 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۳۲ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به غزه

خبرگزاری صدا و سیما

شمار شهدای حمله وحشیانه اشغالگران صهیونیست به غزه به 12 نفر رسید و 20 نفر هم زخمی شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۲ نفر خبر داد و اعلام کرد ۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

<div id="video-display-embed-code_9608088"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3843831/9608088?width=600&height=350"></script></div>
 
<div id="video-display-embed-code_9608114"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3843831/9608114?width=600&height=350"></script></div>
 

جهاد اسلامی: مقاومت انتقام خون فرماندهان شهیدش را خواهد گرفت

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت مقاومت از جایی که نبرد‌های گذشته پایان یافته است آغاز خواهد کرد و مقاومت قواعد درگیری را با دشمن که می‌خواهد فلسطینیان را از سرزمینشان ریشه کن کند استوار کرده است. وی افزود همه سناریو‌ها و گزینه‌ها برای پاسخ به جنایات اشغالگران که همه ابتکار‌های میانجی‌ها را زیر پا گذاشته اند پیش روی مقاومت قرار دارد و مقاومت انتقام خون فرماندهان شهیدش را خواهد گرفت.

<div id="video-display-embed-code_9608001"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3843831/9608001?width=600&height=350"></script></div>

 

توقف پرواز‌ها از فرودگاه بین المللی بن گورین

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر اعلام کرد پرواز‌های فرودگاه بین المللی بن گورین - در پی حمله بامداد امروز ارتش صهیونیستی به غزه و شهادت و زخمی شدن بیش از ۳۲ فلسطینی از جمله سه نفر از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین -به فرودگاه‌های دیگری انتقال داده شده است.

 

شرکت ۴۰ فروند بالگرد و پهپاد در حمله بامداد امروز ارتش صهیونیستی به غزه
شبکه تلویزیونی المیادین  به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۴۰ فروند بالگرد و پهپاد در حمله اخیر به غزه شرکت کردند.
گفتنی است در این جنایت وحشیانه ۱۲ فلسطینی از جمله سه نفر از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

 

 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ریختن خون هر کسی را که به صهیونیست‌ها تعرض کند مباح دانست
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: وزیر امور خارجه اسرائیل گفته است هرکس که برای تعرض به شهروندان اسرائیل تلاش کند خونش مباح است.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فراخوانی سربازان احتیاط موافقت کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونستی از موافقت یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم برای فراخوانی سربازان احتیاط در اداره عملیات خبر داد و به نقل از همین رادیو افزود جاده‌های موازی با حصار مرزی با غزه بسته شده و حرکت‌ها قطار‌ها بین عسقلان و سدیروت نیز متوقف شده است.

 

اسماعیل هنیه: دشمن بهای جنایتش را خواهد پرداخت
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس - در پی حمله وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت سه نفر از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- اعلام کرد دشمن در ارزیابی هایش اشتباه کرده است و بهای جنایتش را خواهد پرداخت. تنها مقاومت است که مسیری را که دشمن خائن و پیمان شکن را به درد می‌آورد مشخص خواهد کرد. ترور فرماندهان در عملیاتی فریبکارانه و خائنانه برای اشغالگران راه آوردی جز مقاومت بیشتر به همراه نخواهد داشت. دشمن همه ملت ما را هدف قرار داده و مقاومت در رویارویی اش با دشمن متحد است.

 

 شمار شهدای حمله وحشیانه اشغالگران صهیونیست به غزه به ۱۲ نفر رسید و ۲۰ نفر هم زخمی شدند
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۲ نفر خبر داد و اعلام کرد ۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

 

 واکنش شاخه نظامی حماس به شهادت سه نفر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد گردانهای (شهید عز الدین) قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) - در پی حمله وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت سه نفر از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- اعلام کرد خون فرزندان ملت ما و مجاهدان ما , چراغ راه آزادسازی و آتشی خواهد بود که متجاوزان را خواهد سوزاند.

 

موافقت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح تخلیه شهرک‌های مجاور نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، "یوآف گالانت" وزیر جنگ رژیم اشغالگر اسرائیل با فعالسازی طرحی که به ساکنان شهرک‌های مجاور نوار غزه اجازه می‌دهد این شهرک‌ها را به مقصد مناطق دیگر تخلیه کنند، موافقت کرد.

 

 

آماده باش کامل ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ مقاومت به جنایت غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نیرو‌های ارتش اسرائیل برای چند روز جنگ و مقابله با شلیک موشک و راکت از نوار غزه، در حالت آماده باش کامل به سر می‌برند.

 

به خدمت فرا خوانده شدن نیروهای ذخیره هوایی رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، کانال ۱۳ تلویزیون رژم اشغالگر اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش اسرائیل ده‌ها نیروی ذخیره خود را در راستای بسیج هیئت‌های فرماندهی و تقویت اسکادران‌های خود به خدمت فرا خوانده است.

 

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت انتقام خواهد گرفت... تمام گزینه‌ها مطرح است
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مقاومت جز با نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی متوقف نخواهد شد.
مشکلات و مصیبت‌های ملت فلسطین هرگز به پُلی برای دستیابی رژیم اشغالگر به اهداف سیاسی و کسب مقبولیت داخلی آن تبدیل نخواهد شد.
مقاومت از همان جایی که نبرد‌های پیشین به پایان رسید، آغاز خواهد شد.
مقاومت قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی را که خواهان تخلیه سرزمین فلسطین از ساکنان اصلی آن است، تثبیت کرده است.
تمام سناریو‌ها و گزینه‌ها برای پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر پیش روی مقاومت است.
رژیم اشغالگر همه میانجی گری‌ها را نادیده گرفت و مقاومت انتقام خون شهدای خود را خواهد گرفت.
دشمن جز زبان زور نمی‌فهمد و مقاومت ادامه خواخد یافت و رژیم اشغالگر مسئول عواقب این جنایت است.

 

بازگشایی پناهگاه‌ها در شهر اشغالی عسقلان
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، شهردار شهر اشغالی "عسقلان" دستور بازگشایی پناهگاه‌ها را در همه مناطق این شهر در واکنش به وخامت اوضاع امنیتی در غزه صادر کرد.

 

جنبش فتح: مسیر مبارزه با وجود جنایت رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، "منذر الحایک" سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد: رژیم اشغالگر در نیمه‌های شب و بدون داشتن کوچکترین حس انسانی، مرتکب یک جنایت شنیع و وحشیانه شد. ما شهادت این شهدای برگزیده را تسلیت می‌گوییم و اعلام می‌کنیم مسیر مبارزه هر اندازه که بهای آن سنگین باشد، متوقف نخواهد شد.

 

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: دشمن صهیونیستی بهای جنایت غزه را پرداخت خواهد کرد
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد: دشمن صهیونیستی هزینه جنایت ترور‌هایی را که در نوار غزه مرتکب شده است، پرداخت خواهد کرد. خسارت وارد آمده به ملت فلسطین در پی شهادت فرماندهان مقاومت در این ترور بزدلانه، باعث شکست اراده ملت و مقاومت فلسطین نخواهد شد. دشمن زمان آغاز این تقابل را انتخاب کرده است، ولی زمان پایان و دامنه این تقابل را ملت و مقاومت فلسطین تعیین خواهد کرد.

 

گردان‌های قدس: مقاومت همچنان ادامه دارد
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأیید خبر شهادت سه نفر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کرد: خون شهدا، عزم و اراده جنبش‌های مقاومت را برای مبارزه را محکم‌تر خواهد کرد.
گردان‌های قدس تأکید کرد مقاومت همچنان ادامه دارد و گروه‌های مقاومت مواضع خود را ترک نخواهد کرد.

 

گردان‌های قدس خبر شهادت سه نفر از فرماندهان خود و همسران و شماری از فرزندان آن‌ها را تأیید کرد
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت "جهاد شاکر الغانم"، "خلیل صلاح البهتینی" و "طارق محمد عزالدین" از فرماندهان و اعضای ارشد خود را تأیید و اعلام کرد همسران این فرماندهان و شماری از فرزندان آن‌ها نیز در تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده اند.

 

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین: جنایت ترور فرماندهان جهاد اسلامی بی پاسخ نمی‌ماند
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد: مسئولیت کامل عواقب جنایت ترور فرماندهان گردان‌های قدس به عهده رژیم صهیونیستی است و این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

 

عملیات مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک در نوار غزه تحت عنوان "تیر بازدارنده"
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات مشترک این ارتش با شاباک (سرویس امنیت داخلی) در نوار غزه تحت عنوان "تیر بازدارنده" برگزار می‌شود.

 

شهادت "خلیل البهتینی" فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس در حمله هوایی رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، "خلیل البهتینی" فرمانده منطقه شمالی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 

شهادت "طارق عزالدین" سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین از شهادت "طارق عزالدین" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

 

شهادت "جهاد غنام" فرمانده منطقه جنوبی گردان های قدس و همسرش در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، "جهاد غنام" فرمانده منطقه جنوبی گردان های قدس و همسرش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح به شهادت رسیدند.

 

بسته شدن دو گذرگاه "ایزر" و "کرم ابوسالم" در مرز با نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل از بستن فوری دو گذرگاه "ایزر" و "کرم ابوسالم" در مرز با نوار غزه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

 

شهادت ۹ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۹ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در حمله هوایی رزیم اشغالگر به نوار غزه خبر داد.

نظر شما