شناسهٔ خبر: 60035747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خبرداد؛

افتتاح تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خرمدشت در هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان از محل مصوبات سفر رییس‌جمهور در مرحله تکمیل و تجهیز قرار دارد و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان از محل مصوبات سفر رییس‌جمهور در مرحله تکمیل و تجهیز قرار دارد و در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او افزود: برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت ۱۸میلیارد تومان اعتبار از محل اجرای مصوبات سفر رییس‌جمهور درنظر گرفته شده است.

صفاری گفت: تامین ۱۰میلیارد تومان از اعتبارات یاد شده با سازمان برنامه و بودجه و ۸میلیارد تومان آن نیز با شرکت شهرکهای صنعتی بوده است.

این مسئول یادآور شد: تصفیه‌خانه فاضلاب از نیازهای مهم صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی به شمار می‌رود و نقش مهمی در حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ایفا می‌کند.

او افزود: تاکنون ۲۳۳سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی خرمدشت جذب شده و با عقد قرارداد با این شرکت برای ساخت واحد تولیدی زمین دریافت کردند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهارکرد: شهرک صنعتی خرمدشت از حیث مساحت درنظر گرفته برای استقرار صنایع جزو بزرگترین شهرکهای صنعتی کشور به شمار می‌رود و هم‌اکنون دارای ۷۶واحد تولیدی بهره‌بردار است.

46

برچسب‌ها:

نظر شما