شناسهٔ خبر: 60031643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تصفیه خانه شهرک صنعتی خرمدشت در هفته دولت به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از تصفیه خانه شهرک صنعتی خرمدشت تا هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا صفاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان از محل مصوبات سفر رییس جمهور در دست تکمیل و تجهیز قرار دارد و در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی یادآور شد: برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین افزود: تامین ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات یاد شده با سازمان برنامه و بودجه و ۸ میلیارد تومان ان نیز با شرکت شهرکهای صنعتی بوده است.

صفاری اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب از نیازهای مهم صنایع مستقر در شهرک های صنعتی به شمار می رود و نقش مهمی در حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی ایفا می کند.

وی همچنین گفت: تاکنون ۲۳۳ سرمایه گذار در شهرک صنعتی خرمدشت حذب شده و با عقد قرارداد با این شرکت برای ساخت واحد تولیدی زمین دریافت کرده اند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ادامه داد: شهرک صنعتی خرمدشت از حیث مساحت در نظر گرفته برای استقرار صنایع جزو بزرگترین شهرک های صنعتی کشور به شمار می رود و هم اکنون دارای ۷۶ واحد تولیدی بهره بردار است.

پایان پیام/

نظر شما