شناسهٔ خبر: 60009861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از معلمان بسیجی

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: در شرایطی هستیم که دشمن مدارس یعنی سنگر علم و تقوا را نشانه گرفته است و باید هشیار باشیم.

صاحب‌خبر -

تجلیل از معلمان بسیجیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سردار علی رزمجو در آیین تجلیل از فرهنگیان بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با تبریک هفته مقام معلم افزود: مجموعه افرادی که حماسه آفرینی کرده از نیمکت مدارس عبور کرده اند و همین‌ها بلایی بر سر دشمنان آورده اند به گونه‌ای که تحلیل گران اذعان کردند قدرت آمریکا و اسرائیل شکسته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: این آیین با حضور ۳۰۰ نفر از فرهنگیان بسیجی که در برنامه‌های شاخص بسیج مانند راهیان نور، اعتکاف، طرح‌های اجلاس نماز، پیوند مدرسه – منزل و مسجد نقش آفریی کرده اند برگزار شده است.

موحدی با بیان اینکه باور داریم ۱۵ هزار معلم آموزش و پرورش استان دارای تفکر بسیجی هستد افزود: این فرهنگیان در همه مراحل و گام‌های نظام انقلاب اسلامی و کشور حضوری تاثیر گذار داشته اند.

وی اضافه کرد: یکی ازماموریت‌های معلم بسیجی یا فرهنگی با تفکر بسیجی جهاد تبیین است تا بتواند دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی را به نسل آینده انتقال دهد و دانش آموزان را از گزند فتنه‌های دشمن و بدخواهان نظام حفظ کند.

<div id="video-display-embed-code_9587633"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3838651/9587633?width=800&height=395"></script></div>

نظر شما