شناسهٔ خبر: 59909211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گشایش نمایشگاه فرهنگ و هنر در بوشهر

نمایشگاه فرهنگ و هنر در فرهنگسرای شهید خوشبخت بوشهر آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -
گشایش نمایشگاه فرهنگ و هنر در بوشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بوشهر گفت: نمایشگاه فرهنگ و هنر از امروز شنبه نهم اردیبهشت در فرهنگسرای شهید خوشبخت بوشهر آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت دایر خواهد بود.
 
مجتبی نوشادی افزود: آثار برگزیده دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول استان در زمینه‌های عکاسی، نقاشی، طراحی، صنایع دستی، سفال‌گری و نگارگری در این نمایشگاه عرضه شده و از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر آماده بازدید علاقه‌مندان است.
 
 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: برای حمایت از استعداد دانش‌آموزان، مهارت محوری و تولید محوری را در اولویت قرار داده‌ایم تا بتوانیم از تولیدات هنرجویان هنرستان‌ها استفاده کنیم.
 
علی اکبر بازیار ادامه داد: همچنین برای حمایت از این استعدادها، در بسیاری مواقع آثار این هنرجویان را برای هدیه دادن به همکاران یا دانش‌آموزان خریداری می‌کنیم.
 
وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ درصد دانش‌آموزان استان بوشهر در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تحصیل می‌کنند که سال آینده این رقم به ۴۰ درصد خواهد رسید.
 
<div id="video-display-embed-code_9563862"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3832298/9563862?width=800&height=405"></script></div>
           

نظر شما