شناسهٔ خبر: 59943837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

بیش از ۱۸ هزار معلم گلستانی مشمول طرح رتبه بندی آموزش و پرورش شده‌اند

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان گفت: بیش از ۱۸ هزار معلم گلستانی مشمول طرح رتبه بندی آموزش و پرورش شده‌اند که فقط ۲۰ درصد آنها به رتبه اعطایی اعتراض داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنای گلستان، سیدرضا نظری درجمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون ۴۰۲ هزار دانش آموز در مدارس استان در حال تحصیل هستند که سال آینده به ۴۱۰ هزار نفر می‌رسد. با تلاش‌های انجام شده توانستیم هزار و ۵۰۰ بازمانده از تحصیل را به مدرسه بازگردانیم.

وی ادامه داد: در هفته معلم ٢۵٠ برنامه در سطح گلستان برگزار می‌شود که چند برنامه آن شاخص هستند که شامل، نواختن زنگ سپاس معلم، غباروبی گلزار شهدای معلم فرهنگی، معلم چلچراغ حکمت، چشمه جاری، دیدار معلمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در گلستان و .... در این هفته برگزار می‌شود.

نظری بیان کرد: برای سال تحصیلی آینده استان گلستان ۵ هزار معلم کمبود دارد که در تلاشیم ۶۰ درصد آن از طریق خروجی دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۰۸ حل کنیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۸۳ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس اختصاص داده شد و همچنین طی یک‌ ماه اخیر ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس اختصاص دادیم. در هفته معلم امسال ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای تجهیز مدارس اعتبار اختصاص خواهیم داد.

برچسب‌ها:

نظر شما