شناسهٔ خبر: 59903838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس اورژانس استان:

واژگونی اتوبوس در قزوین 26 مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس 26 نفر مصدوم و یک نفر فوتی اعلام شد که در حال حاضر حال 5 نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسن اسماعیلی گفت: تماسی که در ساعت 01:35 امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین_زنجان 5 کیلومتر بعداز عوارضی 3 بود که بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های صفا، اقبالیه، مولوی، پردیس، آقا بابا، تاکستان 1، کهک، مینودر و اتوبوس آمبولانس و همچنین 3 دستگاه آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین ادامه داد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته بندی(تریاژ) مصدومان انجام و مصدومان حادثه توسط 23 نفر از همکاران مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: مصدومان حادثه با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی تقسیم بندی شد که 12 مصدوم به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان، 7 مصدوم به بیمارستان رازی و 7 مصدوم به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.                      

                                                                                                            

نظر شما