شناسهٔ خبر: 60786745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در خراسان رضوی رخ داد؛

واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار/ چهار فوتی و ۲۹ مصدوم

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید به طور هم زمان در محور نیشابور به سبزوار چهار فوتی و ۲۹ مصدوم بر جا گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید حمید حسینی افزود: این حادثه صبح امروز یکشنبه در کیلومتر ۳۵ نیشابور به سبزوار رخ داده است که برای امدادرسانی به مصدومان سریعا ۴ دستگاه آمبولانس ،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ و‌ خودرو فرماندهی اورژانس نیشابور، دو دستگاه آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار فوتی و بیش از ۲۹ مصدوم شناسایی شدند و اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس برای آنها صورت گرفت که چهار مصدوم بدحال با آمبولانس اول و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند و سایر مصدومین نیز توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ تحت مراقبت به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور ،فیروزه و زبرخان گفت: در مواقع بحرانی با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل، به توصیه های درمانی همکاران ارتباطات به دقت توجه و عمل کنید.

نظر شما