شناسهٔ خبر: 59831953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور:

کرمان در صدر تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور در طرح های آموزشی است

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در سفر به استان کرمان و شهرستان سیرجان، گفت: استان کرمان در صدر تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در زمینه تکمیل طرح های آموزشی نیمه تمام قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمیدرضا خان محمدی، در سفر یک روزه به استان کرمان، وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی و طرح های آموزشی در دست اجرای شهرستان های کرمان، رابر، سیرجان و بردسیر را بررسی کرد.

وی در نشست بررسی فضاهای آموزشی شهرستان‌ های سیرجان و بردسیر، بیان کرد: در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور شعار «ما عدالت محوری در راستای تحقق راهبرد نصیب برابر آموزشی» است.

معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: بر اساس قانون، اگر خیرین ۵۰ درصد هزینه ساخت یک مدرسه را بپردازند، دولت موظف به پرداخت ۵۰ درصد مابقی است.

خان‌ محمدی با اشاره به وجود بیش از یکهزار و ۵۰۰ طرح آموزشی خیرساز نیمه تمام در کشور، افزود: انشالله با همت و تلاش جهادی همکاران استان کرمان، طرح های آموزشی خیرساز شهرستان‌ های سیرجان و بردسیر تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی در ادامه، از آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه‌ روزی حضرت امام خمینی(ره) بردسیر با استفاده از اعتبارات تخریب و بازسازی خبر داد و ابراز داشت: آسفالت حیاط و بهسازی سرویس بهداشتی مدارس پرجمعیت در اولویت برنامه‌ های سازمان نوسازی مدارس قرار دارد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، همچنین به وجود ۱۶۶ طرح آموزشی نیمه تمام در استان کرمان اشاره و تصریح کرد: یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان تعلق گرفته است.

خان محمدی تاکید کرد: استان کرمان در صدر تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در زمینه تکمیل طرح های آموزشی نیمه تمام قرار گرفته است.

وی، در ادامه از مدارس فرسوده، تخریبی و طرح های در دست ساخت شهرستان‌ های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، در ادامه از مجتمع آموزشی در حال ساخت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان بازدید کرد و در جریان روند احداث پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

انتهای پیام/

نظر شما