شناسهٔ خبر: 59782975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ممنوعیت تردد در محورهای هراز و فیروزکوه در تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از اجرای ممنوعیت تردد در محورهای هراز و فیروزکوه در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با تبریک در پیش بودن عید سعید فطر اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات عید سعید فطر اجرا خواهد شد که در این راستا تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ های سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز نیز و در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه می‌باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: لازم به ذکر است تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری از مسیر شمال به جنوب محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

کهریزی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های 76219100 و 21877743 پلیس راه استان با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

 

 

نظر شما