شناسهٔ خبر: 67438945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت‌وگوی مهر؛

فرمایشات رهبر معظم انقلاب در انتخاب اصلح نصب العین مردم باشد

بندرعباس- استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم باید در انتخاب اصلح فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

آیت الله محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ۴۵ سالی که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد همواره مردم با انتخاب خود توانسته‌اند در انتخاب ارکان حاکمیت نقش آفرین باشند و این حق با تلاش‌های امام خمینی (ره) در ایران به رسمیت شناخته شد تا سرنوشت مردم به دست خودشان باشد.

وی افزود: امام خمینی (ره) مسیر نظام اسلامی را به شکلی طراحی کردند که امروز این نظام مردم سالاری به ابرقدرتی در منطقه و دنیا تبدیل شده است و که هر مظلومی در جهان به آن پناه می‌آورند.

استاد حوزه و دانشگاه با قدردانی از ملت بزرگ ایران برای حضور پرشور پای صندوق‌های رأی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در حرکتی به سمت قله قرار دارد و تداوم این حرکت از مسیر انتخابات می‌گذرد بنابراین ملت بزرگ ایران امروز در آستانه آزمون بزرگی قرار دارد از این رو باید با بصیرت تمام در انتخاب اصلح بی‌هیچ تردیدی تلاش کنند.

آیت الله محمد ابراهیمی عنوان‌کرد: در دوران گذشته ما رؤسای جمهور متفاوتی داشتیم ولی بدون شک آرامش ملت در زمانی ایجاد شده که رئیس جمهور و وزرایش گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودند و افتخار آن‌ها خدمت خالصانه به مردم و تلاش شبانه روزی جهت رفع مشکلات مردم بوده است.

وی تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی تمام تلاش خود را در سایه منویات رهبر معظم انقلاب برای تأمین آرامش مردم کشورمان به کار گرفته بود از این رو امروز نیز باید نگاهی به ویژگی‌های این شهید بزرگ راه خدمت در انتخاب خود داشته باشیم.

آیت الله ابراهیمی اظهار کرد: ما باید حوادث و اتفاقات ادوار گذشته و مهم‌تر از همه فرمایشات رهبر عظیم الشأن انقلاب در بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح را نصب العین خود قرار داده و بدون تعصب‌های قومی و جناحی به وظیفه دینی، انقلابی و ملی خود عمل کرده و شایسته‌ترین فرد را جهت تصدی پست مهم ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

نظر شما