شناسهٔ خبر: 59776744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکل‌گیری حوزه مقاومت فرهنگی علیه هجمه‌های دشمنان

نماینده ولی فقیه در مازندران: حوزه مقاومت فرهنگی با شعار دختران حاج قاسم در حال شکل‌گیری است

صاحب‌خبر -

شکل‌گیری حوزه مقاومت فرهنگی علیه هجمه‌های دشمنانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش قرارگاه دختران سلیمانی در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت ساری گفت: حوزه مقاومت جدید فرهنگی، حجاب و عفاف در مقابل هجمه‌های دشمنان به ارزش‌های انقلابی و دینی در حال شگل گیری است.


آیت الله محمدی لایینی افزود: شعار فرماندهی این حوزه مقاومت هم "دختران حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی سردار حاج قاسم" است که سربازانش هم شما هستید.

وی تصریح کرد: ما یک حوزه مقاومت در کشور‌های منطقه در مقابل داعشی‌ها، تروریست‌ها، عوامل صهیونیست و سرویس‌های جاسوسی اطلاعاتی آمریکا، فرانسه و انگلیس داشتیم که با فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سربازان و یارانش مقابلشان ایستادند که ما در مازندران ۳۸ شهید مدافع حرم داریم.


خطیب جمعه ساری افزود: الحمدالله در آن جبهه پیروز شدیم، امروز حوزه مقاومت دیگری در کشور خودمان در حال شکل‌گیری است، اما نظامی نیست، فرهنگی است.


آیت الله محمدی لایینی تصریح کرد: هجمه به دین، حجاب و عفت ما وارد شد، دشمن سلسله ابزاری را تربیت کرده که داعشی‌های حوزه عفاف و حجاب هستند، اینجا هم باید مقاومتی را شکل بدهیم.

وی افزود: ما در حال شکل دادن حوزه مقاومت فرهنگی، حجاب و عفافی در مقابل هجمه‌های دشمنان به ارزش‌های انقلابی و دینی هستیم.


نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شعار فرماندهی این حوزه مقاومت هم "دختران حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی سردار حاج قاسم" است که سربازانش هم شما هستید.


آیت الله محمدی لایینی خاطر نشان کرد: شما‌ها در آینده سربازان زیادی پیدا خواهید کرد و این حوزه در مقابل داعشی‌های فرهنگی در حال گسترش است، شما سفیران و همیاران حجاب و عفاف در مدارس و دانشگاه‌ها خواهید شد و در حوزه امنیت اخلاقی و ارزش‌های انقلاب دفاع خواهید کرد.

 

عکسهای بیشتر از این مراسم:

شکل‌گیری حوزه مقاومت فرهنگی علیه هجمه‌های دشمنان

شکل‌گیری حوزه مقاومت فرهنگی علیه هجمه‌های دشمنان

شکل‌گیری حوزه مقاومت فرهنگی علیه هجمه‌های دشمنان

شکل‌گیری حوزه مقاومت فرهنگی علیه هجمه‌های دشمنان

 

نظر شما