شناسهٔ خبر: 59723523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویزیت رایگان پزشکان متخصص در جویبار

پزشکان متخصص در طرح سی شب سی مسجد، به صورت رایگان بیماران را در روستای پطرود جویبار ویزیت و درمان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جمعی از پزشکان متخصص با حضور در مسجد روستای پطرود جویبار بیماران این روستا را به صورت‌ رایگان ویزیت کردند.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم افزود: این طرح در قالب "سی شب سی مسجد " با مشارکت پزشکان متخصص از جمله قلب و عروق، گوارش و کبد، زنان و زایمان، ارتوپدی و فلوشیپ زانو، جراحی عمومی، طب ایرانی، دندانپزشکی، متخصص اطفال و تیم پرستاری و واکسیناسیون کرونا اجرا می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از اجرای طرح «سی شب سی مسجد» برای دوازدهمین سال با هدف ویزیت بیماران طی ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

سیدعلی مظفرپور گفت: امسال گروه جهادی پزشکی بابل این طرح را گسترش داده و به شهرهای اطراف مازندران هم پوشش می دهد.

وی، هدف از اجرای این طرح را ویزیت رایگان افراد محروم روستاها و رضایت مندی قشر آسیب پذیر جامعه، حضور پزشکان در فضای مسجد در ماه مبارک رمضان و گسترش پیوند علم و معنویت، گسترش روحیه جهادی و داوطلبانه در بین جامعه پزشکی، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه داران و بیماری‌های شایع، ارائه خدمت صادقانه کادر پزشکی و حضور ملموس مسئولان و پزشکان در بین مردم دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادمه داد: طرح سی شب سی مسجد با همکاری بسیار صمیمانه بسیج جامعه پزشکی و با حضور بیش از ۲۰۰ پزشک فوق تخصص، متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و ماما، اورژانس ۱۱۵، سخنران ( آموزش سلامت و پیشگیری از بیماری و ..)، خدمات دندانپزشکی سّیار، ترویج زایمان طبیعی، فرزندآوری، سنجش فشار خون و قند خون، ویزیت مامایی انجام خواهد شد.

مظفرپور گفت: همچون سال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه نیز به صورت مستمر در این ۳۰ شب حضور فعال خواهد داشت و خدمات دندانپزشکی شامل کشیدن، جرم گیری، پر کردن و... را ارائه می‌کند.

نظر شما