شناسهٔ خبر: 59719320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد:

ایجاد ۲۰۶۴ پایگاه جمع‌آوری فطریه در فارس

زینب شهریاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: ۲۰۶۴ پایگاه در مصلی‌ها، مساجد و حسینیه‌های فارس با هدف جمع‌آوری فطریه و کفاره مومنان و روزه‌داران در این استان ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

مرتضی موصلی دوشنبه ۲۸ فروردین، ضمن تبریک ایام عید سعید فطر، به خبرنگاران گفت: از مجموع پایگاه‌های پیش‌بینی شده برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در فارس، ۱۵۷۰ پایگاه ثابت و ۵۷ پایگاه سیار خواهد بود و ۴۳۷ پایگاه نیز در مراکز نیکوکاری ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و کفاره توسط شورای زکات فارس، برنامه‌ریزی و دنبال شده است، گفت: این پایگاه‌ها در میادین و مصلاهای اقامه نماز عید سعید فطر، مساجد، حسینیه‌ها و معابر مستقر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری، با استفاده از شیوه های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره اقدام کنند.

موصلی اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری*۰۷۱ *۸۸۷۷ * ، شماره‌های کارت مجازی مختص هر اداره، اپلیکیشن‌های داخلی و کد QR برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار استان بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال کفاره و زکوات پرداخت کردند. شایان ذکر است فطریه دریافتی در همان روز عید به دست نیازمندان خواهد رسید.

انتهای پیام

نظر شما