شناسهٔ خبر: 59704256 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سارق طلاجات کودک ۸ ساله در دام پلیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق طلاجات دختربچه ۸ ساله در این شهرستان و کشف اموال مسروقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین‌علی ابن علی در تشریح جزئیات این خبر گفت: هجدهم فروردین ماه امسال سرقت طلاجات دختربچه‌ای در جلوی ساختمانی توسط مرد جوان با یک دستگاه خودرو پراید در محله «امین آباد» شهرستان ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پس از تشکیل پرونده اولیه، توسط عوامل پلیس آگاهی این شهرستان پیگیری شد.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و همکاری اهالی محل تصاویر مختلفی از فرد سارق به دست آوردند و هویت متهم و سپس  مخفیگاه سارق را در محدوده جنوب شهرستان ری در یکی از باغات شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با به دست آوردن این اطلاعات هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضا انجام شد و تیم‌های عملیات پلیس آگاهی شهرستان ری به محل اعزام و متهم را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی طلاجات مسروقه که در داخل کانال کولر مخفی شده بود، کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: پس از انتقال متهم به مقر پلیس، متهم با مشاهده ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

ابن علی در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر تحت نظر این پلیس قرار دارد.

نظر شما