شناسهٔ خبر: 59662827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خروش مردم شهرستان‌های اصفهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین+تصاویر و فیلم

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم شهرستان‌های استان اصفهان اسلامی ‌با شعار «مرگ بر اسرائیل ‌و مرگ بر آمریکا»‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آزادی‌خواهان جهان به‌منظور ابراز حمایت از فلسطینیان به خیابان‌ها می‌آیند و با سردادن شعار و راهپیمایی علیه صهیونیسم، همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند؛ امروز به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و سالروز روز جهانی قدس، مردم مؤمن، روزه‌دار و ولایتمدار در اقصی نقاط این استان و هم زمان با سایر مناطق کشور با حضور پر شکوه و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی حمایت خود از آرمان فلسطین و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

 

روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است. امام خمینی(ره) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

 

مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس همدلی، اتحاد مسلمانان و ابراز همدردی با مردم فلسطین را نشان می‌دهند، مردم با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تداوم حمایت قاطع خود را از مبارزات مردم ستم کشیده فلسطین و انزجار از رژیم جعلی صهیونیست غاصب  اعلام کرده و بر آرمان‌های  والای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزادسازی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنند.

 

با آغاز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، هر لحظه بر تعداد راهپیمانان روزه‌دار شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از آزادی قدس و سرزمین‌های فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» اضافه می‌شود، در این گزارش شکوه راهپیمایی در شهرستان‌های استان اصفهان نشان داده شده است.

 

 

شهرضا

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان شهرضا آغاز شد. مردم روزه‌دار شهرضا در آخرین جمعه از ماه پرفیض و مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای آن پیر سفر کرده و منادی وحدت اسلامی و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تجدید بیعت کنند.

 

 

این مراسم مردمی و ضد استکباری در شهرضا از میدان تاسوعا آغاز و راهپیمایان با عبور از میدان مرکزی شهر در میدان شهدا تجمع کردند. مردم شهرضا با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «الله‌اکبر»  حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند و خشم خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام داشتند.

 

مسؤولان ارشد شهرستان شهرضا در کنار اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان رساندند.

 

 

نایین

مردم روزه‌دار نایین در روز جهانی قدس با طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در خیابان امام (ره)، حمایت خود از قدس شریف را با اعلام انزجار از شیاطین بزرگ جهان به گوش عالمیان رسانند.

 

 

 

 

دهاقان

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در شهر دهاقان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مقابل مدیریت آموزش و پرورش آغاز شد و مردم روزه‌دار دهاقانی مسیر بلوار انقلاب، بلوار شهید سلیمانی را تا مسجد حضرت فاطمه(س) راهپیمایی کردند.

 

 

 

 

اردستان

راهپیمایی روز قدس در شهر اردستان با حضور پرشور مردم از اقشار مختلف برگزار شد و مردم روزه‌دار اردستان با راهپیمایی از میدان امام حسن(ع) تا مسجد موسی بن جعفر(ع) شهرک کاوه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل،  آرمان‌های ملت فلسطین بیعت کرده و خواهان آزادی قدس شریف از دست جنایتکاران صهیونیست شدند.

 

 

 

 

بادرود

مردم روزه دار شهر کویری بادرود با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین بر وحدت و اتحاد اسلامی برابر توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل تأکید کردند.

 

 

 

 

شاهین‌شهر

همزمان با سراسر کشور مردم و مسؤولان ولایتمدار شاهین‌شهر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

 

 

 

 

سمیرم

مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه سمیرم با حضور در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محکوم و حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

 

 

نطنز

مردم شهر اولیا الله نطنز با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در یورش وحشیانه به معتکفین مسجدالاقصی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از روزه‌داران فلسطینی شد، مسأله فلسطین را مسأله اول جهان اسلام برشمردند.

 

 

 

فریدن

مردم شهرستان فریدن بار دیگر در روز جهانی قدس با حضور پرشور خود حمایت شان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و با آرمان های امامین انقلاب تجدید بیعت کردند.

صدای رسا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در سراسر شهرستان فریدن طنین انداز شد تا بار دیگر نشان داده شود حمایت از مظلوم وظیفه یک مؤمن است و مردم ولایی فریدن همیشه لبیک گوی رهبرشان هستند.

 

 

 

 

فریدونشهر

مراسم  راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس با حضور  نوجوانان،  جوانان و  اقشار مختلف مردم فریدون‌شهر در  حمایت  از  ملت  مظلوم  فلسطین همزمان  با استان و با سردادن شعارهای مرگ بر
صهیونیست  غاصب و مرگ  بر  آل سعود و  مرگ بر آمریکا  برگزار شد.

 

 

خوروبیابانک

مردم همیشه در صحنه خوروبیابانک با حضور در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محکوم و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

 

بافران

مردم ولایت‌مدار بافران با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کردند که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از فلسطین یک آرمان قرآنی است و این مبارزه تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

 

 

انارک

مردم انقلابی و بصیر شهر انارک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۲ بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف اعلام کردند.

 

 

همبستگی مردم استان اصفهان با ملت مظلوم فلسطین

به گزارش فارس، مردم خداجو و روزه دار استان اصفهان، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر به ندای حق‌طلبانه مردم فلسطین در چنگال صهیونیست جنایتکار لبیک گفته و با شرکت در راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس، برحق مسلم مردم فلسطین بر سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی غاصب، تاکید کردند. در این راهپیمایی باشکوه که با حضور گسترده امت شهیدپرور برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر جنایتکاران، همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

نظر شما