شناسهٔ خبر: 59649423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام آمادگی اهل سنت خراسان جنوبی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: روز قدس یکی از روزهای بسیار مهم برای مسلمانان جهان است به همین واسطه ها همه جامعه اهل سنت خراسان جنوبی برای حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده اند.

صاحب‌خبر -

مولوی سید احمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از درمیان اظهارداشت: روز قدس یکی از روزهای بسیار مهم برای مسلمانان جهان است به همین واسطه ها همه جامعه اهل سنت خراسان جنوبی برای حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان این که موضوع قدس یک مسئله اسلامی به حساب می آید افزود: با توجه به جنایاتی که اسرائیل غاصب نسبت به مردم مظلوم فلسطین مرتکب می شود به ویژه اهانت هایی که به مسجد اقصی اولین قبله مسلمان در ماه مبارک رمضان این رژیم غاصب روا داشته لازم است که همه مسلمانان در همه جهان در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت کنند.

به گفته وی با این حضور می توان انزجار خود را از جنایات اسرائیل غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ابراز کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان  تصریح کرد: قدس از اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخورداراست زیرا قبله اول مسلمین بوده و اکنون هم در اشغال رژیم صهیونیستی است بنابراین باید هوشیارانه و با انگیزه بسیار قوی موضوع قدس  پیگیری شود تا به فراموشی سپرده نشود.

به گفته مولوی عبدالله از ملت مظلوم فلسطین هم با حضور در راهپیمایی روز قدس می توان حمایت کرد زیرا این حضور سبب می شود که اسرائیل و ایادی استکبار بفهمند که قدس فراموش نشدنی است و مسلمانان هیچ گاه قبله اول خود را از یاد نمی برند.

وی افزود: جامعه اهل سنت هم درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان با انسجام کامل و با احساس مسئولیت دراین راهپیمایی حضور می یابند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  سرمی دهند.

پایان پیام/3635/ف

نظر شما