شناسهٔ خبر: 59620452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در آخر هفته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد و گفت: تردد موتورسیکلت‌ها در مسیر‌های پرتردد ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت‌های در نظر گرفته شده، گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۲ فروردین تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۶ فروردین ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای مسیر چالوس نیز گفت: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۲ و ۲۳ فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۲ و ۲۳ فروردین و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین از محور هراز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ شیرانی افزود: در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر نیز تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین ممنوع می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها می‌شود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

نظر شما