شناسهٔ خبر: 59609289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در خراسان رضوی صورت کرفت؛

تشرف بیش از ۱۹ هزار زائرخارجی به بقعه امامزادگان یاسر و ناصر

مدیر مرکز افق بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه شاندیز گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ بیش از ۵۷ هزار زائر به این بقعه متبرکه مشرف شدند که ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر زائر خارجی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام سیدحمزه روحانی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ شروع و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ اجرا شده اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا پایان این طرح، ۵۷ هزار زائر به این بقعه متبرکه مشرف شدند که از این تعداد، ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر زائر خارجی بودند.

وی با اشاره به برپایی خیمه معرفت باغرفه های متنوع فرهنگی، قرآنی، آموزشی، هنری، سرگرمی و تفریحی در این بقعه متبرکه تصریح کرد: این بقعه متبرکه با برپایی ۱۲ غرفه با حضور ۸ مبلغ برادر و ۴ مبلغ خواهر، میزبان زائران خارجی و داخلی در ایام نوروز ۱۴۰۲ بود.

مدیر مرکز افق بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر اظهار کرد: خیمه معرفت این بقعه متبرکه شامل غرفه های شهربازی، پاسخگویی به مسائل شرعی ویژه برادران و خواهران، حجاب و عفاف، کافه گفتگو، فرزند آوری، تیراندازی، نمایشگاه تصویری سوره واقعه، خلاقیت، من قرآن را دوست دارم، دیجیتال و رسانه، جهاد تبیین، شهدا، بازی و سرگرمی بود.

نظر شما