شناسهٔ خبر: 59603622 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ابوترابی، نماینده مجلس: مجلس از اقدام پلیس درباره کشف حجاب حمایت می‌کند

ابوترابی گفت: این اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب و برخورد با این پدیده ناصحیح اجتماعی قابل حمایت و قابل تقدیر است و نمایندگان مجلس هم از اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس با اشاره به ابلاغیه جدید فرماندهی انتظامی کشور برای مقابله با کشف حجاب گفت: ما برای مقابله با کشف حجاب قانون داریم و نحوه مقابله با این پدیده و مجازات مجرمین آن در قانون مجازات اسلامی تصریح شده است.

وی افزود: ضابطین قضایی باید به وظایف قانونی خود در بحث مقابله با کشف حجاب عمل کنند و فرماندهی انتظامی نیز با عنوان یک ضابط قضایی به وظیفه خود در این باره عمل می‌کند.

نماینده نجف آباد ادامه داد: ضمن تاکید بر اینکه مستندات و مدارک برای مقابله با ارائه به قوه قضائیه به منظور مقابله و برخورد با عاملین کشف حجاب باید دقیق، واضح و روشن باشد، ما خواهان اجرای قانون در مقابله با این پدیده هستیم.

ابوترابی گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید به وظایف خود در بحث عفاف و حجاب و اشاعه فرهنگ در این حوزه عمل کنند.

وی افزود: این اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب و برخورد با این پدیده ناصحیح اجتماعی قابل حمایت و قابل تقدیر است و نمایندگان مجلس هم از اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب حمایت می‌کند.

منبع: فارس

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما