شناسهٔ خبر: 59539632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جلسه شورای اداری البرز با حضور اژه ای

جلسه شورای اداری البرز با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ جلسه شورای اداری البرز باحضور حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: تلاش استاندار البرز و معاونان او خوب است اما برخی از مدیران استانی شاید عمدا به اندازه استاندار تلاش ندارند.

علی حدادی، نماینده مردم طالقان، چهارباغ، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درخواست جا به جایی دو زندان از البرز را داریم.

مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان کرج حدود نه درصد زندانیان کشور را در خود جای داده و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای البرز رقم زده است.

او می گوید: شهرهایی را در استان داریم که شصت درصد اراضی شان قولنامه ای است و ممنوعیت صدور جواز برای اراضی قولنامه ای شهرها را قفل کرده و این موضوع به تورم مسکن دامن زده است.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد گفت: البرز دارای چهار زندان و تراکم زندانیان این چهار زندان بسیار زیاد است، حضرت امام(ره) فرمودند که ما باید زندان ها را تبدیل به دانشگاه کنیم.

او می گوید: تغییر کاربری اراضی از مشکلات ما محسوب می شود و آمار بالایی از اراضی کشاورزی کشور تغییر کاربری پیدا کرده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد گفت: نزدیک به نهصد هزار چاه در کشور داریم که چهل درصد آن ها غیرمجاز است.

نظر شما