شناسهٔ خبر: 59517319 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

در پی حمله هوایی به نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام آماده باش در همه جبهه‌ها و مرزها، اعلام کرد امروز روز حساس و خطرناکی است و از ساکنان شهرک‌های نزدیک نوار غزه خواست در پناهگاه باقی بمانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از المیادین، در پی حمله هوایی به نوار غزه، ستونی از دود در آسمان نوار غزه مشاهده شد و ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواست در پناهگاه باقی بمانند.

شلیک پدافند هوایی گروه‌های مقاومت به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد رسانه‌های فلسطینی از شلیک پدافند هوایی گروه‌های مبارز فلسطینی به سوی جنگنده‌های ارتش اسرائیل بر فراز نوار غزه خبر دادند.

شورای عالی اسلامی در قدس، خواستار حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی شد

 شورای عالی اسلامی در قدس از فلسطینیان ساکن قدس، مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ و کرانه باختری خواست، به طرف مسجدالاقصی حرکت کنند تا با نماز خواندن در آن، از این مسجد در برابر دسیسه چینی اشغالگران حفاظت کنند.

 رژیم صهیونیستی، کرانه باختری را منطقه بسته نظامی اعلام کرد

ارتش اشغالگر اسرائیل، به بهانه عید پسح یهودیان، کرانه باختری را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت قایق‌های فلسطینیان
 نیروهای اشغالگر اسرائیلی به سمت قایق‌های ماهیگیران فلسطینی در ساحل نوار غزه تیراندازی کردند.
به صدا درآمدن آژیر خطر در چند شهرک صهیونیستی
 رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های مابوعیم، کیبوتس نیرعام و سدیروت نزدیک نوار غزه خبر دادند.
 هشدار اشتیه به رژیم صهیونیستی درباره ادامه یورش به مسجدالاقصی
 محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آنچه در قدس رخ می دهد، جنایت بزرگ در حق نمازگزاران است. نماز خواندن در مسجدالاقصی نیازی به اجازه از اشغالگران ندارد و حق همه فلسطینیان است. اسرائیل نمی خواهد از تاریخ درس عبرت بگیرد که مسجدالاقصی برای فلسطینیان، عرب‌ها و مسلمانان است و یورش به آن، جرقه انقلاب علیه اشغالگران خواهد شد.
ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواست در پناهگاه باقی بمانند
 ارتش اسرائیل با اعلام آماده باش در همه جبهه‌ها و مرزها، اعلام کرد امروز روز حساس و خطرناکی است. ارتش اشغالگر از ساکنان شهرک‌های نزدیک نوار غزه خواست در پناهگاه باقی بمانند.
ارتش اشغالگر با صدور بیانیه‌ای افزود، تحولات آینده بستگی به ماهیت واکنش‌ها دارد.
رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یکی از فرماندهان ارتش اشغالگر اعلام کردند، اگر حملات از غزه ادامه پیدا کند،‌ ارتش اسرائیل با قدرت پاسخ خواهد داد.
 حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین، تصاویری را مربوط به حمله هوایی جنگنده‌های ارتش اسرائیل به پاسگاه نتسریم در جنوب شهر غزه پخش کرد.
مجری المیادین گفت: در پی حمله هوایی به نوار غزه، ستونی از دود در آسمان نوار غزه مشاهده شد. 
تصاویر مربوط به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
<div id="video-display-embed-code_9457490"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3807053/9457490?width=600&height=300"></script></div>
 
تاکید سخنگوی حماس بر حمایت غزه از مسجدالاقصی
حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: حملات هوایی به نوار غزه، تلاش شکست خورده برای جلوگیری از کمک کردن نوار غزه به اهالی قدس و کرانه باختری است. ملت و مقاومت فلسطین در غزه و همه فلسطین، وفادار به قدس باقی و سپری برای آن خواهد ماند و حملات هوایی باعث ترس ما نخواهد شد.
اداره اوقاف قدس: اقدامات اشغالگران، تعرض به هویت مسجدالاقصی است
شبکه تلویزیونی المیادین، در خبر فوری گزارش داد: اداره اوقاف اسلامی در قدس تاکید کرد اقدامات اشغالگران، تعرض آشکار علیه هویت مسجدالاقصی به عنوان یک محل عبادت ویژه مسلمان است. اقدامات اشغالگران، دست‌درازی به اختیارات اوقاف قدس و وظیفه آن در خدمات رسانی به میهمانان الهی در مسجدالاقصی است.
نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره فلسطین
 اتحادیه عرب عصر امروز برای بررسی یورش نظامیان اسرائیلی به مسجدالاقصی، نشست فوق العاده برگزار می کند.

نظر شما