شناسهٔ خبر: 59502363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید نماینده ولی فقیه مازندران بر نشر و باز خوانی سیره شهدا

آیت الله محمدی لائینی در سالروز شهادت سردار طوسی: وظیفه همه ماست نام این شهید بزرگوار و همه شهیدان را در مجالس و محافل‌ها بازگو کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان نکا در سالروز شهادت سردار طوسی گفت: یاد و نام همه شهیدان به خصوص سردار شهید محمدحسن گرامی باد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به افتخارات سردار طوسی یاد آور شد: فرماندهی اطلاعات عملیات لشکر ۲۵ کربلا و خدمات آن شهید والا، مقام شهادتشان امروز این انقلاب اسلامی رو به این نقطه رساند.

او گفت: آثار همه شهدا، هم شهدای دفاع مقدس و هم شهدای مدافع حرم و امنیت و سلامت بدرستی باید تبیین شود.

آیت الله لایینی تاکید کرد: وظیفه همه ماست نام این شهید بزرگوار و همه شهیدان را در مجالس و محافل‌ها بازگو کنیم؛ آن‌ها آنچه آرزو داشتند آن‌ها برای کشور فداکاری کردند باید بدرستی تبیین و گفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان توصیه کرد: وظیفه همه ماست در این راستا حرکت کنیم.

در این دیدار فرماندار شهرستان نکا و نیز دختر شهید والامقام سرلشکر محمد حسن قاسمی طوسی به بیان دیدگاه‌های خود برای برگزاری هر باشکوه‌تر محافل شهدا پرداختند.

یادآور می‌شود مراسم یادواره ۴۳۷ شهید والامقام با محوریت سردار سرلشکر طوسی روز شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای امام خمینی این شهرستان با سخنرانی آیت الله سلیمانی برگزار خواهد شد.

نظر شما