شناسهٔ خبر: 59466731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت ۷۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس در جاده های ایلام

رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تمام تمهیدات ترافیکی و آمادگی لازم در روز طبیعت اندیشیده شده است گفت: ۷۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ کهزادی اظهار داشت: پلیس راه انتظامی استان با ۷۰ تیم گشت محسوس فعالیت ۷۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس در جاده های ایلامو نامحسوس در محور‌های مواصلاتی و مناطق تفریحی و تفرجگاه ها، آماده برقراری امنیت ترافیکی روز سیزده فروردین ۱۴۰۲ است.

رییس پلیس راه استان تشریح کرد: ممنوعیت ترافیکی در روز ۱۳ فروردین شامل تریلر، کامیون و کامیونت در تمام محور‌های برون شهری به استنثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی و مواد غذایی و دارای مجوز می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم زمان بازگشت خود را از مناطق گردشی و تفریحی مدیریت کنند.

سرهنگ کهزادی سرعت و سبقت غیرمجاز و بی توجهی به مسیر جلو را از علل مهم در تصادفات و حوادث ترافیکی عنوان کرد و افزود: رانندگان سرعت مطمئنه، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، استفاده نکردن از تلفن همراه در حین رانندگی، درآغوش نگرفتن اطفال هنگام رانندگی، سوار نکردن مسافر درقسمت بار و پرهیز از خوردن و آشامیدن که موجب حواس پرتی و از دست دادن تمرکز راننده می‌شود را حتما رعایت کنند.

نظر شما