شناسهٔ خبر: 5946069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پرسپولیس در انتظار جلسه برانکو و حسینی؛

جدايي سيدجلال قطعي است؟

حمید رضا عرب: ازهمان روزكه كه سيد جلال حسيني قراردادش را با پرسپوليس منعقد كرد، ...

صاحب‌خبر -

 زمزمه جدايي اين بازيكن ازميان سرخهاي پايتخت شنيده شد. آن روزها نژاد فلاح كه هنوز از سمتش بركنارنشده بود، مي‌كوشيد با جذب بازيكنان بزرگ اندكي جايگاهش را در پرسپوليس سفت تر كند.

جذب سيد جلال و عقد قرارداد داخلي اقدام مطلوبي بود، اما نژاد فلاح هرگزنمي دانست كه سناريوي اخراج او ازمدتها قبل چيده شده و وزارت ورزش وجوانان هرگزنمي خواهد سكان هدايت اين تيم درفصل جديد را به او بسپارد. همين گونه هم بود و نژاد فلاح كمتر از دو هفته پس ازعقد قرارداد با سيد جلال يا به قول خودش شاه مهره نقل وانتقالات ازكاربركنارشد و تمام اموربه طاهري رسيد.

با آمدن طاهري برمسند كار، وي بلافاصله با برانكو ايوانكوويچ نشستي درخصوص بازيكنان جديد و ليست مازاد برگزاركرد. درآن نشست برانكو بي آنكه توجهي به نام و اعتبارحسيني درفوتبال ايران داشته باشد، به طاهري اعلام كرد كه اين بازيكن را نمي‌خواهد. اما طاهري از برانكو خواست، خودش با سيد جلال حسيني نشستي برگزاركند و درباره اين موضوع با او حرف بزند.

طاهري درجايگاه سرپرست باشگاه پرسپوليس نمي‌خواهد وارد اين بازي‌ها شود و مسئوليت كنارگذاشتن سيد جلال را برعهده برانكو گذاشت است. سرمربي كروات هم از طاهري خواسته مقدمات برگزاري يك نشست را برگزاركند تا دراسرع وقت به سيد جلال بگويد كه به دنبال مدافع هموطنش است و نمي‌خواهد با او ادامه بدهد.

اين نشست قراراست دور از چشم رسانه‌ها برگزار شود و خبرنگاران درجريان ماجراهاي رخ داده در باشگاه قرار نگيرند. خبرنگاراني كه اين روزها از مقابل در باشگاه پرسپوليس تكان نمي‌خورند و هر خبري را كه مي‌شنوند، دقايقي بعد روي سايتها قرار مي‌دهند.

شايد آخرين ساعات شب گذشت و شايد هم امروز و فردا اين نشست برگزارشود. البته اينكه جلسه ميان برانكو و سيد جلال چه زمان برگزار مي‌شود ديگر مهم نيست. اكنون مي‌توان با قطعيت اعلام كرد، سيد جلال ديگر در پرسپوليس نخواهد بود و برانكو مي‌تواند به سراغ مدافع مورد نظرش برود و قراردادش را ببندد.

گفته مي‌شود، افزون بر سلايق خاص برانكو مشكلات مالي پرسپوليس نيز در خروج نام اين بازيكن و جدايي توافقي موثربوده است. وزارت ورزش و جوانان، بودجه محدودي را درشاختيار باشگاه هاي تحت نظرش قرارداده و به همين دليل آنها نمي‌توانند بازيكناني را كه دستمزدشان در سال حدود به دو ميليارد تومان مي‌شود، به خدمت بگيرند.

 مشكلي كه در باشگاه استقلال هم وجود دارد و زمزمه‌هايي مبني بر منتفي شدن عقد قرارداد با مهدي رحمتي به گوش مي‌رسيد. انتظار ديدن استقلال و پرسپوليسي پرستاره در فصل چهاردهم بسيار بعيد است. به احتمال فراوان استقلال و پرسپوليس را مشاهده خواهيم كرد كه برخوردار از بازيكنان جوان‌تر و كم هزينه تر خواهند بود. پرسپوليس كه اين گونه بسته شده است و خروج نام سيد جلال اين سياست اقتصادي را تأييد مي‌كند، حال بايد اندكي صبر كرد و ديد در استقلال چه بازيكنان گران قيمتي از فهرست افتند و به مظلومي گفته مي‌شود، دور آن‌ها قلم قرمز بكشد.

نظر شما