شناسهٔ خبر: 59337388 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 4 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم

قسمت 4 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم منتشر می‌شود؛ برای دانلود قسمت جدید سریال پوست شیر که قسمت 20 پوست شیر یا قسمت چهارم فصل سوم هم می‌باشد تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، در قسمت چهارم فصل سوم سریال پوست شیر بازیگران سرشناسی همچون شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پردیس احمدیه و پانته‌آ بهرام مقابل دوربین جمشید محمودی و با حمایت‌های نوید محمودی هنرنمایی کرده‌اند.

شما کاربران عزیز می‌توانید قسمت 4 فصل 3 سریال پوست شیر و همچنین کلیه قسمت‌های قبلی سریال پوست شیر را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود قسمت 4 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم

< دانلود قسمت چهارم فصل سوم سریال پوست شیر >

برای دانلود تمامی قسمت‌های سریال روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پوست شیر

خلاصه داستان قسمت چهارم فصل سوم سریال پوست شیر (قسمت 20 سریال پوست شیر)

در این قسمت اتفاقات غیرمنتظره‌ای خواهد افتاد. سریال پوست شیر غافلگیری‌های بیشتری را در چنته داشت و مخاطب با تماشای قسمت نخست آن دریافت که این اثر با دیگر کارهای برادران محمودی تفاوت‌های چشمگیری دارد. داستان سریال پیرامون یک جنایت می‌گذرد و الگوی فیلم‌ساز برای نشان دادن این فضا بر اساس حل معما به صورت مرحله به مرحله است. پلات اصلی سریال بر اساس این شکل گرفته است که ۲ گروه پلیس و منتقمان خون ساحل به دنبال عاملان این جنایت هستند و رقابت برای زودتر رسیدن به سرنخ‌ها تبدیل به یک مسابقه ناخواسته میان این دو گروه شده است.

نقد و بررسی تا قسمت 4 فصل 3 سریال پوست شیر

یکی از امتیازان این داستان بازی‌های برجسته هنرمندانه بازیگران آن است که کم هم نیستند، از شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام و هادی حجازی‌فر و حتی نسل جوان‌تری که به راستی در نقش خود نشسته است.

فصل سوم، فصل پایانی است؟

فصل 3 قسمت پایانی است و قسمت 4 فصل 3 جزو قسمت‌های پایانی سریال حساب می‌شود. داستان نعیم و ساحل و مشکات در این فصل به پایان می‌رسد و دیگر داستانی برای ادامه‌ی این سریال باقی نمی‌ماند. شما می‌توانید قسمت بعدی یعنی دانلود قسمت پنجم فصل سوم سریال پوست شیر را هفته آینده از زردفیلم دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما